Wednesday, June 16, 2010

Pulau Cinta

Sudah jauh aku berlari
meninggalkan kisah yang pernah singgah di hatiku
melupakan dikau yang pernah hadir dalam mimpiku

Cintaku terbuang
lalu biarlah aku mengundur diri
dalam kelam malam aku menangis sendiri
dalam cerah cahaya kusembunyikan dukaku
tapi kau tetap ada

Aku tetap berlari
merentas pepasir pantai di senja hari
menghilang jauh dalam malam dingin

Kini aku bahagia
sewaktu dulu sangat sukar melupakanmu
tapi kini di hatiku ada sinar
cemerlang menerangi seluruh jiwa resah

Aku tetap akan teruskan larian ini
larian yang membasuh luka di hati
izinkan aku mencinta Tuhanku
Dia Yang Satu
Allah memang Maha Adil
kerana cinta palsu itu
aku akhirnya terdampar di pulau cinta-Nya..

No comments:

Post a Comment

Coretan buat Putri Kedua

 Assalamualaikum.. Alhamdulillah dengan rahmat dan kasih sayang Allah, kami dikurniakan seorang puteri lagi, bakal menjadi teman untuk puter...