Sunday, May 15, 2011

Jumpa lagi



Berjalan-jalan di Klinik Kesihatan Hospital Sultanah NuR Zahirah, tempat kerja Mirah n Yung. Makan di Batu Burok. Lepas tu, gi jalan-jalan kat Stesen Bas KT dan Kedai Buku Banggol. Terhenti kat kedai buku tu lama jugak, Smart Heart dan Buku Resepi Pelbagai Jenis Sup menjadi pilihan. Alhamdulillah, walaupun seharian je keluar hari sabtu bertarikh 14 Mei 2011 baru ni, gembiranya tetap ada sebab dah lama tak jumpa. Hajatul pulak demam, kesian dia.. Aku dan Mcnah pulak ditawarkan kerja oleh penyelia Yung dan Mirah, kerja sementara kalau ada cuti dua bulan. InsyaAllah.. Aku pun nak isi masa yang banyak sangat habis tidur kat rumah dengan menambah pendapatan kerja kat mana-mana. Harap-harap dapat lesen sem depan. Senang sikit nak bawa kereta. Ok, tu je coretan hari ni. Internet lambat sangat kat sini. Lain kali la pulak bercerita. Assalamualaikum and have fun all my friends.. Miss to get us together again.. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...