Saturday, July 10, 2010

Bicara malam hari

Alhamdulillah..

Inilah masakan sahabat-sahabat saya petang tadi. Nasi ayam. Berselera sungguh saya makan. hehe.. Sambil membantu tadi, saya dapat juga belajar. Minggu depan dah start semua ahli rumah bertugas. Setiap seorang memang tak terlepas daripada tugas memasak. Agaknya dah boleh belajar jadi suri rumah ni. (hehehe..)

Kali ini, saya tak ada cerita yang menarik sangat. Hari cuti betul-betul membosankan. Masa yang berlalu terasa begitu lambat. Mahu sahaja saya menarik hari Isnin supaya duduk dekat sikit dengan saya. Bukan apa, best sikit ada kerja nak buat kalau duk kat kolej.

Pagi tadi saya dah post tentang Israk Mikraj. InsyaAllah, jika berkesempatan lagi saya nak kongsi lagi cerita-cerita yang menarik.

Kepada sahabat-sahabat yang sudi mengunjungi 'halaman rindu' saya ni, terima kasih daun keladi. Lain kali datang lagi.. (",)

Bertemu kita kerana Allah, berpisah juga kerana Allah. Semoga penghujungnya ada keredhaan dari Allah. Insya Allah dan amin..

1 comment:

Coretan buat Putri Kedua

 Assalamualaikum.. Alhamdulillah dengan rahmat dan kasih sayang Allah, kami dikurniakan seorang puteri lagi, bakal menjadi teman untuk puter...